Author Topic: Big Announcement on Sunday  (Read 7733 times)

Offline Esther1981

  • Cornelia Goth Enthusiast
  • Watcher
  • ******
  • Posts: 5942
  • Cornelia is so awesome!!
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #75 on: May 29, 2011, 05:38:19 AM »
Hehe! Anyways, is the Announcement going to be In a new Thread on this Board or somewhere else? Just so I know for when!  ;)
I really don't know. I asked him via PM and he said don't worry you won't miss it, so I guess it'll be too big to miss haha.

Offline samoht04

  • Building Contest Coordinator
  • Global Moderator
  • Watcher
  • ******
  • Posts: 9401
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #76 on: May 29, 2011, 05:45:00 AM »
Lol waiting for Metro to come online! Please say it's 20 Minutes and I got my timing right?  :-X
Please read the Forum Rules![/center]



Registered members do not see ads on this Forum. Register here.

Offline Pam

  • Community Manager
  • Administrator
  • Watcher
  • *****
  • Posts: 15236
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #77 on: May 29, 2011, 05:52:00 AM »
Lol waiting for Metro to come online! Please say it's 20 Minutes and I got my timing right?  :-X

You're an hour early.
Read and heed the Forum Rules, please!

Support the site when you purchase online!
Dreamweaver Immortal Dynasty
Dreamweaver 4 x 4 Dynasty
Pam's Sims 4 World Blog

"Half of my posts are correcting people. The other 49% is moving threads."

Offline RubyLovesSims

  • Watcher
  • ******
  • Posts: 1233
  • Edith Appleby
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #78 on: May 29, 2011, 05:53:36 AM »
Lol waiting for Metro to come online! Please say it's 20 Minutes and I got my timing right?  :-X
samoht, you're a bit early...
About an hour and 15 minutes. Sorry :(
Introducing... The Tunics
Sadly, no longer. Please see the link.

New! The {Appleby} Legacy

Offline Esther1981

  • Cornelia Goth Enthusiast
  • Watcher
  • ******
  • Posts: 5942
  • Cornelia is so awesome!!
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #79 on: May 29, 2011, 05:55:08 AM »
I keep checking his profile to keep up with the current time where he is. A little over an hour left! I can't wait!!

Offline Gogowars329

  • Watcher
  • ******
  • Posts: 3483
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #80 on: May 29, 2011, 05:56:16 AM »
You're an hour early.
Oh great! Now I have to find something to do for an hour. Simming time!
Gogowars Inc - The place to find all of my wonderful Sims 3 creations

Offline samoht04

  • Building Contest Coordinator
  • Global Moderator
  • Watcher
  • ******
  • Posts: 9401
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #81 on: May 29, 2011, 05:57:16 AM »
Aww, I thought it was 11am UK time! Never mind, just have to go play Sims or eat Breakfast then. Silly me!  ::)
Please read the Forum Rules![/center]



Registered members do not see ads on this Forum. Register here.

Offline Twinmum

  • Building inspector and trouble shooter
  • Global Moderator
  • Watcher
  • ******
  • Posts: 2898
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #82 on: May 29, 2011, 05:59:30 AM »
Well, I'm passing time cooking some muffins, knitting and there is some ironing waiting to be done, but I'm ignoring that lol
Have you read the Forum Rules?
And please try to remember Capitals, Commas and Apostrophes when you post.
Check out  Twinmum's creations on the Gallery for Sims 4 creations and Twinsom Realty for my Sims 3 Creations
For something non Sims - check out the miniatures I make at MiniisByTwinmum

Offline jessiethedog

  • Immortal
  • *****
  • Posts: 680
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #83 on: May 29, 2011, 06:06:51 AM »
Lol waiting for Metro to come online! Please say it's 20 Minutes and I got my timing right?  :-X
I got it wrong too, and we're in the same time zone! Lol  :D
'They fill you with the faults they had
And add some extra just for you' - Larkin

Offline Gheez

  • ( 'guh ease' )
  • Immortal
  • *****
  • Posts: 589
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #84 on: May 29, 2011, 06:11:38 AM »
Aww, I thought it was 11am UK time! Never mind, just have to go play Sims or eat Breakfast then. Silly me!  ::)

I got it wrong too, and we're in the same time zone! Lol  :D

Ditto!  I really thought, after checking this thread last night, that it would be 11am.  Aw, could have had an extra hour in bed. Still, I've been missing from here for a while and there's loads to catch up on, so the time will fly.  I currently really enjoying the Buildings Showcase.

Offline Twinmum

  • Building inspector and trouble shooter
  • Global Moderator
  • Watcher
  • ******
  • Posts: 2898
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #85 on: May 29, 2011, 06:17:37 AM »
86 people online now. Wonder how many of them are watching and waiting.. oh and one of those online is Metro..
Have you read the Forum Rules?
And please try to remember Capitals, Commas and Apostrophes when you post.
Check out  Twinmum's creations on the Gallery for Sims 4 creations and Twinsom Realty for my Sims 3 Creations
For something non Sims - check out the miniatures I make at MiniisByTwinmum

Offline TheChronicR

  • Watcher
  • ******
  • Posts: 5964
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #86 on: May 29, 2011, 06:19:11 AM »
Gheez! I cannot wait anymore! I'm gonna go check his profile now! ;D
Well, that's your opinion, isn't it? And I'm not about to waste my time trying to change it. - Lady GaGa

Offline RubyLovesSims

  • Watcher
  • ******
  • Posts: 1233
  • Edith Appleby
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #87 on: May 29, 2011, 06:20:07 AM »
Well, I'm passing time cooking some muffins, knitting and there is some ironing waiting to be done, but I'm ignoring that lol

Hehe. Same here Twinmum! I should be doing my Maths homework, but I'd rather stay here for an hour, of course. ;D
Introducing... The Tunics
Sadly, no longer. Please see the link.

New! The {Appleby} Legacy

Offline Esther1981

  • Cornelia Goth Enthusiast
  • Watcher
  • ******
  • Posts: 5942
  • Cornelia is so awesome!!
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #88 on: May 29, 2011, 06:20:43 AM »
one of those online is Metro..
He's probably watching us and laughing about how excited we are!  ;D

Offline Gogowars329

  • Watcher
  • ******
  • Posts: 3483
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #89 on: May 29, 2011, 06:21:51 AM »
He's probably watching us and laughing about how excited we are!  ;D
I would be!
Gogowars Inc - The place to find all of my wonderful Sims 3 creations

Offline jessiethedog

  • Immortal
  • *****
  • Posts: 680
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #90 on: May 29, 2011, 06:25:23 AM »
I wouldn't put it past him, lol.  :D
'They fill you with the faults they had
And add some extra just for you' - Larkin

Offline TheChronicR

  • Watcher
  • ******
  • Posts: 5964
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #91 on: May 29, 2011, 06:26:17 AM »
Hmm. Not fair! He knows it all and we still have to wait.. :(
By the way, I haven't seen so many people online at this time in a while! ;D Metro shall keep y'all up all night!
Well, that's your opinion, isn't it? And I'm not about to waste my time trying to change it. - Lady GaGa

Offline samoht04

  • Building Contest Coordinator
  • Global Moderator
  • Watcher
  • ******
  • Posts: 9401
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #92 on: May 29, 2011, 06:27:23 AM »
Lol, either that or he has a big post to get right? Okay 40 Minutes (Am I right now?  :-X) If I had known that I was wrong I would have finished my film off that I got half way through!  :D
Please read the Forum Rules![/center]

Offline Esther1981

  • Cornelia Goth Enthusiast
  • Watcher
  • ******
  • Posts: 5942
  • Cornelia is so awesome!!
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #93 on: May 29, 2011, 06:30:05 AM »
Hmm. Not fair! He knows it all and we still have to wait.. :(
By the way, I haven't seen so many people online at this time in a while! ;D Metro shall keep y'all up all night!
He already kept me up all night haha.  :D

Offline TheChronicR

  • Watcher
  • ******
  • Posts: 5964
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #94 on: May 29, 2011, 06:32:19 AM »
Lol. I said that because it's only 3:26 PM here now. :P
Well, that's your opinion, isn't it? And I'm not about to waste my time trying to change it. - Lady GaGa

Offline Esther1981

  • Cornelia Goth Enthusiast
  • Watcher
  • ******
  • Posts: 5942
  • Cornelia is so awesome!!
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #95 on: May 29, 2011, 06:32:58 AM »
Oh ok! It's almost 6:30 in the morning here!  ;D

Offline xFezIsAFreakx

  • Ironic Philanthropist
  • Watcher
  • ******
  • Posts: 4581
  • Simmer/Nerdfighter
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #96 on: May 29, 2011, 06:33:35 AM »
Okay, I'm here. What'd I miss? ;D
It's 11.27 here..

Offline samoht04

  • Building Contest Coordinator
  • Global Moderator
  • Watcher
  • ******
  • Posts: 9401
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #97 on: May 29, 2011, 06:34:32 AM »
Okay, I'm here. What'd I miss? ;D
It's 11.27 here..

The reveal is at 12pm not 11am.  :-X Lol most of us UK people got that wrong.  8)
Please read the Forum Rules![/center]

Offline xFezIsAFreakx

  • Ironic Philanthropist
  • Watcher
  • ******
  • Posts: 4581
  • Simmer/Nerdfighter
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #98 on: May 29, 2011, 06:35:47 AM »
The reveal is at 12pm not 11am.  :-X Lol most of us UK people got that wrong.  8)

Oh. -_- :facepalm:

Offline Esther1981

  • Cornelia Goth Enthusiast
  • Watcher
  • ******
  • Posts: 5942
  • Cornelia is so awesome!!
Re: Big Announcement on Sunday
« Reply #99 on: May 29, 2011, 06:37:01 AM »
Okay, I'm here. What'd I miss? ;D
It's 11.27 here..
Nothing yet! You're just in time Fez!  ;D

 

anything